Inputsessie verkiezingsprogramma Europese verkiezingen 2019: wij hebben jouw expertise nodig

De programmacommissie voor de Europese Verkiezingen 2019 is hard bezig met het opstellen van een verkiezingsprogramma. Zij willen een programma leveren dat met behulp van de leden en de netwerken is opgesteld. Daarbij hebben wij jouw input nodig.

Op 17 juli 2018 organiseren wij een sessie over het onderwerp Europese Justitie & Veiligheid. Sub-onderwerpen zijn terrorisme, grensoverscheidende criminaliteit, een Europees Openbaar Ministerie, Europol, een Europese strafrechtketen et cetera. Wij hebben jullie nodig om input te leveren voor deze sessie.

De sessie zal plaatsvinden op het Algemeen Secretariaat van de VVD. Het adres is Mauritskade 21, Den Haag. De sessie begint om 19:15 en zal tot ca. 22:00 duren. Broodjes, koffie, thee en fris zullen worden verzorgd.

Dat de sessie snel plaatsvind is duidelijk. Daarom willen wij jullie ook nog een keer de kans geven om jouw mening en gedachten ook digitaal naar ons toe te sturen. Als jij dit vóór 17 juli doet, kunnen we jouw feedback ook bespreken met de aanwezigen. Alle input zal door de programmacommissie worden meegewogen bij het opstellen van het verkiezingsprogramma.

Aanmelden voor deze sessie kan door een e-mail te sturen naar secretaris@jenv.vvd.nl met jouw naam. Deze sessie is ook openbaar voor experts van buiten de partij. Ken jij iemand die veel over deze onderwerpen af weet en een sterke inhoudelijke bijdrage kan leveren, laat dat ons dan weten!